Sunday, November 2, 2008

teka teki tah pape???

Dalam banyak2 air,air apa yang paling berani?
Ha.Ha Ape bende tu?!Kalau nak tahu,jawapan yang sebenarnya ialah air terjun..sebab dia berani terjun!!!!!ha!!!!ha!!!!ha!!!
Banyak -banyak binatang... binatang apa keluar haid..
jwpn:kura-kura... ala tu pun tak tahu... keluar HEAD..tak paham jugak.ala kepala le..
dlm banyak2 binatang... binatang apa yang bertelur dan beranak... kira 2 alam la niii..ha jwp2... siput babilaaaa... ye la siput bertelur babi beranak...
kalau anda ni semuanya pandaiii cuba teka,banyak2 sungai,sungai apa yang paling berat
jawapannyer ialah Sungai Besi... ha... ha... ha...
kereta ngan motor,mana lebih tua?
jawapannyer adalah motor,sebab motor pakai tongkat...
dalam banyak2 pokok,pokok apa yang baik hati?
jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.
ni ada satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin?
huruf TA dan YA laa... .kan jadi TAYAR tu..
kasut apa yang paling keras?
kasut batu... salah maa..kasut BATA laaa... muhahaha..lawak ker?
sebuah bas telah berenti secara mendadak kerana hampir terlanggar seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu berenti?
jwpnnyer ialah meter bas tu la..
antara huruf A hingga Z,banyak2 huruf tu,mana huruf yang boleh kawin..ahh sape dapat jawap
jawapannyer ialah... huruf i ngan u lerr... heheheheee,nih antara pasangan bercinta lerr hehehe...
kalau korang pandai math,5 orang cina tolak 3 org india,jadi apa?
orang india tu jatuh la... keh... keh... keh..
ada 3 biji limau kendian dibahagi kepada 3 bahagian..lepas tu dibagi plak pada 3 orang..baper seorang dapat?kes..kes..kes... korang mesti lemah IQ kan.
jawapannyer sorang dapat sebiji limau ler... sbb sama gak ko potong atau tak... heheheeemesti dapat sorang sebiji.
benda apa kalau naik tak turun dah?
jwpn dia umur la.ish..ish... ish
KENAPA TAYAR BELAKANG KENDERAAN SELALU BOTAK DAHULU DARIPADA TAYAR HADAPAN?
SEBABNYA IALAH DIA SELALU MEMIKIRKAN KENAPA DIA TIDAK DAPAT MEMECUT TAYAR HADAPAN.
cuba teka mouse komputer jantan ke betina?
jwpannyer betina ler..pasal dia pakai pad.hehehe
ada sekor gajah dan sekor kancil,berjalan2 dalam utan.suatu ketika mereka terjumpa sebuah titi.semasa kancil menaiki titi tersebut,titi tersebut runtuh.kancil telah patah kaki,gajah pula patah... .
gajah patah apa rasanyer yer ?gajah patah balik kot...
dalam banyak2 lembu,lembu apa yang semua petani cari
lembu yang hilanglah..kalau tak hilang siapalah ada masa nak kisah pasal lembu.
hidupan apa dalam laut paling tua
jwpnnyer udang sebab dia sudah bongkok dan berjanggut..hahaha..
cuba teka ye benda apa apabila kita berdiri dia baring,bila kita baring dia berdiri??
jwpnnyer tapak kaki laaa... .
banyak2 ikan,ikan apa yang pemalu?
jwpnnyer:ikan sardin sebabnyer dia dok dalam tin...
ANDAIKATA ANDA TERJUMPA MAYAT MANUSIA DAN BANGKAI HAIWAN YANG MANA SATU ANDA PERLU TUTUP DAHULU?
JAWAB..JAWAB..JGN TAK JAWAB... DUA.DUA SALAH LA... TAK TAHU... TENTULAH HIDUNG
APAKAH BENDA YANG KITA POTONG IA TETAP AKAN PANJANG?
HA JAWAPANNYER MESTILAH KACANG PANJANG KAN... TAKKANLAH DAH POTONG KITA KENA PANGGIL KACANG PENDEK TAK SESUAI TAU... HEHEHE

4 comments:

[missmiracle] said...

sapa yg paling baek sekali lam dunia nie..??jwb2...
haaa..konfem xtawu..jwpn nye adlinnadia..sekian =D

optimesmy said...

hahah..ye la tu.pasan2..

MNM said...

Salam ziarah..........

-MNM-

aku hanya orang kecik, dari sel yang paling kecik dalam badan lelaki... said...

salam ziarah dari cerita mungkar